PDF Печать E-mail

DOI: https://doi.org/10.15407/techned2016.05.035

УДК 621-83

ПОЛІПШЕННЯ ДИНАМІКИ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ НА БАЗІ СИНХРОННОГО ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ

Журнал Технічна електродинаміка
Видавник Інститут електродинаміки Національної академії наук України
ISSN 1607-7970 (print), 2218-1903 (online)
Випуск № 5, 2016 (вересень/жовтень)
Cторінки 35 – 37

 

Автори
О.І. Толочко, докт.техн.наук, А.А. Бугровий
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»,
пр. Перемоги, 37, Київ, 03056, Україна,
e-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Для синхронних двигунів із вбудованими у ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних властивостей типових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального керування. Теоретично обґрунтовано методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом коригування алгоритму роботи регулятора швидкості. Бібл. 4, рис. 3.

Ключові слова: електропривод, синхронний двигун, постійні магніти, оптимальне керування, максимальний момент на ампер, енергоефективність, динаміка.

 

Надійшла                         03.02.2016
Остаточний варіант       07.04.2016
Підписано до друку       13.09.2016



УДК 621-83

УЛУЧШЕНИЕ ДИНАМИКИ СИСТЕМ ЭЛЕКТРОПРИВОДА НА БАЗЕ СИНХРОННОГО ДВИГАТЕЛЯ С ПОСТОЯННЫМИ МАГНИТАМИ ПРИ ИСПОЛЬЗОВАНИИ ОПТИМАЛЬНЫХ СТРАТЕГИЙ УПРАВЛЕНИЯ

Журнал Технічна електродинаміка
Издатель Институт электродинамики Национальной академии наук Украины
ISSN 1607-7970 (print), 2218-1903 (online)
Выпуск № 5, 2016 (сентябрь/октябрь)
Cтраницы 35 – 37

 

Авторы
О.И. Толочко, докт.техн.наук, А.А. Бугровой
Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт»,
пр. Победы, 37, Киев, 03056, Украина,
e-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Для синхронных двигателей со встроенными в ротор постоянными магнитами выполнено сравнение динамических свойств типовых систем векторного управления (с поддержанием потокообразующей составляющей тока статора на нулевом уровне) и систем с использованием стратегий оптимального управления. Теоретически обосновано методику улучшения динамических свойств систем с оптимальными энергетическими показателями путем коррекции алгоритма работы регулятора скорости. Библ. 4, рис. 3.

Ключевые слова: электропривод, синхронный двигатель, постоянные магниты, оптимальное управление, максимальный момент на ампер, энергоэффективность, динамика.

 

Поступила                               03.02.2016
Окончательный вариант     07.04.2016
Подписано в печать             13.09.2016



Література

1. Толочко О.І., Божко В.В. Дослідження електроприводів на основі синхронного двигуна з постійними магнітами при оптимальному керуванні за максимумом моменту на ампер. – Взрывозащищенное электрооборудование. – Донецк: ООО «АИР», 2010. – С. 242–247.
2. Krishnan, R. Permanent magnet synchronous and brushless DC motor drives. – CRC Press, 2010. – 564 p.
3. Roos, J.G., Enslin J.H.R. Analysis, simulation and practical evaluation of torque vector control strategies for medium power highly responsive PMSM drives / Power Electronics and Variable-Speed Drives. – 1991. – Pр. 34–39.
4. Schröder, Dierk. Elektrische Antriebe – Regelung von Antriebssystemen. – Berlin, Heidelberg: Springer, 2009. – 1336 p.

 

PDF