DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.065
УДК 621.313
ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ З УРАХУВАННЯМ ЇЗДОВОГО ЦИКЛУ
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Видавник |
Інститут електродинаміки Національної академії наук України |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Випуск |
№ 5, 2018 (вересень/жовтень) |
Cторінки |
65 – 68 |
Автори Гребеніков В.В.*, докт.техн.наук, Приймак М.В.** Інститут електродинаміки НАН України, пр. Перемоги, 56, Київ, 03057, Україна, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
* ORCID ID : http://orcid.org/0000-0002-1114-1218 ** ORCID ID : https://orcid.org/0000-0002-1383-232X
Наведено результати моделювання електродвигуна з постійними магнітами, який може бути використаний замість двигуна внутрішнього згоряння для автомобілів класу міні. Визначено розміри магнітної системи електродвигуна і значення електромагнітного моменту з урахуванням масогабаритних параметрів електромобіля і європейського їздового циклу. Визначено оптимальну товщину магнітів, за якої забезпечується задане значення електромагнітного моменту, а також оптимальну продуктивність циркуляційного насоса, при якій забезпечується задана щільність струму і оптимальне рідинне охолодження. Всі розрахунки виконано в пакетах MotorSolve і Magnet, наданих компанією Infolytica. Бібл. 4, рис. 6.
Ключові слова: електродвигун з постійними магнітами, їздовий цикл, оптимальна геометрія ротора.
Надійшла 05.03.2018 Остаточний варіант 20.03.2018 Підписано до друку 16.08.2018
УДК 621.313
ПРОЕКТИРОВАНИЕ ЭЛЕКТРОДВИГАТЕЛЯ С ПОСТОЯННЫМИ МАГНИТАМИ ДЛЯ ЭЛЕКТРОМОБИЛЕЙ С УЧЕТОМ ЕЗДОВОГО ЦИКЛА
Журнал |
Технічна електродинаміка |
Издатель |
Институт электродинамики Национальной академии наук Украины |
ISSN |
1607-7970 (print), 2218-1903 (online) |
Выпуск |
№ 5, 2018 (сентябрь/октябрь) |
Cтраницы |
65 – 68 |
|
Авторы Гребеников В.В.*, докт.техн.наук, Приймак М.В.** Институт электродинамики НАН Украины, пр. Победы, 56, Киев, 03057, Украина, e-mail:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Приведены результаты моделирования электродвигателя с постоянными магнитами, который может быть использован вместо двигателя внутреннего сгорания для автомобилей класса мини. Определены размеры магнитной системы электродвигателя и значения электромагнитного момента с учетом массогабаритных параметров электромобиля и европейского ездового цикла. Определена оптимальная толщина магнитов, при которой обеспечивается заданное значение электромагнитного момента, а также оптимальная производительность циркуляционного насоса, при которой обеспечивается заданная плотность тока и оптимальное жидкостное охлаждение. Все расчеты выполнены в пакетах MotorSolve и Magnet, предоставленных компанией Infolytica. Библ. 4, рис. 6.
Ключевые слова: электродвигатель с постоянными магнитами, ездовой цикл, оптимальная геометрия ротора.
Поступила 05.03.2018 Окончательный вариант 20.03.2018 Подписано в печать 16.08.2018
Література
1. Lazari P., Wang J., Chen L. A. Computationally Efficient Design Technique for Electric-Vehicle Traction Machines. IEEE Transactions on Industry Applications. 2014. Vol. 13. No 5. Pp. 3203–3213. 2. Chen L., Wang J., Lazari P., Chen X. Optimizations of a permanent magnet machine targeting different driving cycles for electric vehicles. International Electric Machines & Drives Conference, IEEE International. May 12-15, 2013. Chicago, Illinois, USA. Pp. 855 – 862. 3. Васьковский Ю.Н, Гайденко Ю.А., Русятинский А.Е. Математическое моделирование и выбор конструктивных параметров тягового синхронного электродвигателя с постоянными магнитами. Технічна електродинаміка. 2013. № 6. С. 40–45. 4. Гребеников В.В., Прыймак М.В. Сравнительный анализ магнитных систем электродвигателей с постоянными магнитами для электробуса. Вісник Національного технічного університету ХПІ. Серія: Електричні машини та електромеханічне перетворення енергії. 2016. Вип. 11 (1183). С. 42 – 46.
PDF
|