ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХАРАКТЕРИСТИК ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
ARTICLE_7_PDF

Ключові слова

numerical modeling
electric motor for electric car
permanent magnets
driving cycle
performance characteristics
thermal calculation чисельне моделювання
електродвигун для електромобіля
постійні магніти
їздовий цикл
робочі характеристики
тепловий розрахунок

Як цитувати

[1]
Гребеніков, В., Павлов, В., Гамалія, Р., Попков, В. і Бондаренко, С. 2024. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХАРАКТЕРИСТИК ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ . ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 5 (Сер 2024), 042. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2024.05.042.

Анотація

Наведено результати чисельного дослідження електричних двигунів з постійними магнітами циліндричного типу. Показано, що заміна в стандартному асинхронному двигуні короткозамкненого ротора на ротор з постійними магнітами дає можливість отримати істотне збільшення питомої потужності електричної машини. Проведено чисельні дослідження та аналіз характеристик електродвигуна з тангенціально намагніченими неодимовими магнітами для п’яти конфігурацій магнітної системи ротора. Показано, що задля забезпечення максимальних питомих характеристик в електродвигунах для електромобілів необхідно враховувати їздовий цикл та здійснювати рідинне охолодження електродвигуна. Також виконано теплові розрахунки з урахуванням їздового циклу NEDC і встановлено, що застосування рідинного охолодження дає змогу забезпечити охолодження неодимових магнітів і обмоток до температури нижче критичної у разі підвищеного струму в обмотках. Характеристики досліджуваних електрдвигунів розраховано в пакетах програм Simcenter MagNet і Simcenter MotorSolve. Бібл. 4, рис. 5, табл. 1.

https://doi.org/10.15407/techned2024.05.042
ARTICLE_7_PDF

Посилання

Günther S., Ulbrich S., Hofmann W. Driving cycle-based design optimization of interior permanent magnet synchronous motor drives for electric vehicle application. International Symposium on Power Electronics, Electrical Drives, Automation and Motion. Ischia, Italy, 18-20 June 2014. Pp. 25-30. DOI: https://doi.org/10.1109/SPEEDAM.2014.6872108.

Gobbi M., Sattar A., Palazzetti R., Mastinu G. Traction motors for electric vehicles: Maximization of mechanical efficiency – A review. Applied Energy. 2024. Vol. 357. Art no 122496. Pp. 1-24. DOI: https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2023.122496.

Sarigiannidis A.G., Beniakar M.E., Kladas A.G. Fast Adaptive Evolutionary PM Traction Motor Optimization Based on Electric Vehicle Drive Cycle. IEEE Transactions on Vehicular Technology. 2014. Vol. 66. No 7. Pp. 5762-5774. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2016.2631161.

Ramesh P., Lenin N.C. High Power Density Electrical Machines for Electric Vehicles — Comprehensive Review Based on Material Technology. IEEE Transactions on Magnetics. 2019. Vol. 55. No 11. Art no 0900121. Pp. 1-21. DOI: https://doi.org/10.1109/TMAG.2019.2929145.

Martyushev N.V., Malozyomov B.V., Sorokova S.N., Efremenkov E.A., Qi M. Mathematical Modeling the Performance of an Electric Vehicle Considering Various Driving Cycles. Mathematics. 2023. Vol. 11. Art no 2586. DOI: https://doi.org/10.3390/math11112586.

Grebenikov V.V., Priymak M.V. Design of the electric motor with permanent magnets for electric vehicle according the driving cycle. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 5. Pp. 65-68. DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.065.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Array

Переглядів анотації: 59 | Завантажень PDF: 11

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.