Анотація
Відповідно до принципу суперпозиції магнітного поля і характеристик серій прямокутних сигналів протидіюча електрорушійна сила синхронного двигуна з постійними магнітами (СДПМ) у стані ефекту розмагнічування розкладається на робочий компонент і компонент ефекту розмагнічування. У статті представлено математичну модель однопазової та однофазної протидіючої електрорушійної сили без навантаження, коли при будь-якому магнітному тілі, будь-якому одному або при декількох полюсах виникає ефект розмагнічування. У статті співставлено результати математичної моделі протидіючої електрорушійної сили СДПМ потужністю 42 кВт, який має 8 полюсів та V-подібну форму постійних магнітів, з результатами моделі для імітаційного моделювання методом кінцевих елементів, що дозволило перевірити і підтвердити математичну модель. Результати показують, що форма сигналу протидіючої електрорушійної сили пазової частини обмотки може відображати певне положення полюсів розмагнічування. Форма сигналу однофазної протидіючої електрорушійної сили може відображати тільки умови розмагнічування всіх полюсів, проте не може визначати конкретне положення полюсів розмагнічування. Бібл. 9, рис. 5.
Посилання
Antonio Garcia Espinosa, Javier A. Rosero, Jordi Cu-sido, et al. Fault detection by means of Hilbert-huang transform of the stator current in a PMSM with demagnetization // IEEE Transactions on Energy Conversion. – 2010. – No 2. – Pp. 312–318.
Jongman Hong, Doosoo Hyun, Sang Bin Lee, et al. Automated monitoring of magnet quality for permanent magnet synchronous motors at Standstill // IEEE Transaction on Industry Applications. – 2010. – No 4. – Pp. 1397–1405.
Jordi-Roger Riba Ruiz, Javier A.Rosero, Antonio Gar-cia Espinosa, et al. Detection of demagnetization faults in permanent-magnet synchronous motors under nonstationary conditions // IEEE Transactions on Magnetics. – 2009. – No 7. – Pp. 2961–2969.
Julio-Cesar Urresty, Jordi-Roger Riba, Miguel Delgad-o, et al. Detection of demagnetization faults in surface mounted permanent magnet synchronous motors by means of the zero-sequence Voltage Component // IEEE Transactions on Energy Conversion. – 2012. – No 1. – Pp. 42–51.
Leila Parsa, Hamid A., Toliyat. Fault-tolerant interior permanent magnet machines for hybrid electric vehicle applications // IEEE Transaction on Vehicular Technology. – 2007. – No 4. – Pp. 1546–1552.
LU Weifu, LIU Mingji, LUO Yingli, et al. Demagnetization field analysis and calculation for line-start permanent magnet synchronous motor during start process // Proceedings of the CSEE. – 2011. – No 15. – Pp. 53–60.
Marius Rosu, Július Saitz, Antero Arkkio. Hysteresis model for finite-element analysis of permanent demagnetization in a large synchronous motor under a fault condition // IEEE Transactions on Magnetics. – 2005. – No 6. – Pp. 2118–2123.
Miguel Delgado Prieto, Antonio Garcia Espinosa, Jordi Roger Riba Ruiz, et al. Feature extraction of demagnetization faults in permanent-magnet synchronous motors based on box-counting fractal dimension // IEEE Transactions on Industry Electronics. – 2011. – No 5. – Pp. 923–932.
Sami Ruoho, Emad Dlala, Antero Arkkio. Comparison of demagnetization models for finite-element analysis of permanent-magnet synchronous machine // IEEE Transactions on Magnetics. – 2007. – No 11. – Pp. 3964–3968.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Array