Анотація
Оптимізоване використання електромобілів має великий потенціал, оскільки воно можливе для допоміжних послуг. Задля більш надійної роботи Microgrid, коли не має умов для віддачі енергії в мережу, її можна віддати через систему зберігання енергії в акумулятори електромобілів та зберігати там. При цьому використовується двонаправлена передача енергії: як в електромобіль, так і від нього. Дослідження роботи системи керування Microgrid постійного струму проведено імітаційним моделюванням в Matlab. Керування відбувається згідно розробленого алгоритму підключення та відключення парку електромобілів та щоденного профілю їхніх потужностей. Результати дослідження підтвердили доцільність використання проміжної (буферної) системи зберігання у разі використання концепції двобічного енергетичного обміну між електромобілем та Microgrid. Наведено оцінку ефективності системи керування електромобілем. Бібл. 16, рис. 3, табл. 1.
Посилання
Vermeer G.R., Mouli C., Bauer P. Optimal Sizing and Control of a PV-EV-BES Charging System Including Primary Frequency Control and Component Degradation. IEEE Open Journal of the Industrial Electronics Society. 2022. Vol. 3. Pp. 236-251. DOI: https://doi.org/10.1109/OJIES.2022.3161091.
Zharkin A.F., Novsky V.O., Zapadynchuk O.P., Martynov V.V. Features of the construction of bidirectional charging converters for the implementation of the concept of two-way energy exchange vehicle – to –grid in the case of connecting electric vehicles to a general-purpose electrical network. Tekhnichna Elektrodynamika. 2020. No 5. Pp. 19–25. DOI: https://doi.org/10.15407/techned2020.05.019. (Ukr)
Verma A., Singh B., Chandra A., Al-Haddad K. An Implementation of Solar PV Array Based Multifunctional EV Charger. 2018 IEEE Transportation Electrification Conference and Expo (ITEC), Long Beach, CA, USA, 13-15 June 2018. Pp. 531–536. DOI: https://doi.org/10.1109/ITEC.2018.8450191.
Kouka K., Masmoudi A., Abdelkafi A., Krichen L. Dynamic energy management of an electric vehicle charging station using photovoltaic power. Sustainable Energy, Grids and Networks. 2020. Vol. 24. 100402. DOI: https://doi.org/10.1016/j.segan.2020.100402.
Shidlovsky A.K., Zharkin A.F., Pavlov V.B., Novsky V.O. The impact of the development of charging infrastructure for electric vehicles and hybrid vehicles on the modes of electrical networks. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 3. Pp. 74–81. DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.03.074. (Ukr)
Muhammad Aziz, Takuya Oda, Masakazu Ito. Battery-assisted charging system for simultaneous charging of electric vehicles. Energy. 2016. Vol. 100. Pp. 82–90. DOI: https://doi.org/10.1016/j.energy.2016.01.069.
Sarda J., Raj Y., Patel A., Shukla A., Kachhatiya S., Sain M. A Vehicle-to-Grid System for Controlling Parameters of Microgrid System. Sensors. 2023. Vol. 23(15). 6852. DOI: https://doi.org/10.3390/s23156852.
Ali J., Dyo V.. Zhang S. Battery-assisted Electric Vehicle Charging: Data Driven Performance Analysis. 2020 IEEE PES Innovative Smart Grid Technologies Europe (ISGT-Europe), The Hague, Netherlands, 26-28 October 2020. Pp. 429–433. DOI: https://doi.org/10.1109/ISGT-Europe47291.2020.9248941.
Arena G., Chub A., Lukianov M., Strzelecki R., Vinnikov D., De Carne G. A Comprehensive Review on DC Fast Charging Stations for Electric Vehicles: Standards, Power Conversion Technologies, Architectures, Energy Management, and Cybersecurity. IEEE Open Journal of Power Electronics. 2024. Vol. 5. Pp. 1573–1611. DOI: https://doi.org/10.1109/OJPEL.2024.3466936.
Bielokha H., Chupryna L., Denisyuk S., Eutukhova T., Novoseltsev O. Hybrid Energy Systems and the Logic of Their Service-Dominant Implementation: Screening the Pathway to Improve Results. Energy Engineering. 2023. Vol. 120. Pp. 1307–1323. DOI: https://doi.org/10.32604/ee.2023.025863.
Blinov I., Trach I., Parus Y., Khomenko V., Kuchanskyy V., Shkarupylo V. Evaluation of The Efficiency of The Use of Electricity Storage Systems in The Balancing Group and The Small Distribution System. 2021 IEEE 2nd KhPI Week on Advanced Technology (KhPIWeek), Kharkiv, Ukraine, 13-17 September 2021. Pp. 262–265. DOI: https://doi.org/10.1109/KhPIWeek53812.2021.9569981.
Jia Q.S., Long T. A review on charging behavior of electric vehicles: data, model, and control. Control Theory and Technology. 2020. Vol. 18. Pp. 217–230. DOI: https://doi.org/10.1007/s11768-020-0048-8.
Datta Ujjwal, Kalam Akhtar, Shi Juan. The relevance of large-scale battery energy storage (BES) application in providing primary frequency control with increased wind energy penetration. Journal of Energy Storage, 2019. Vol. 23. Pp. 9–18. DOI: https://doi.org/10.1016/j.est.2019.02.013
Lukianov M., Verbitsky I., Cadaval E.R., Strzelecki R. An Overview of Bidirectional EV Chargers: Empowering Traction Grid-Powered Chargers. In: Power Systems Research and Operation. Studies in Systems, Decision and Control. Springer, Cham. 2024. Vol. 512. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-44772-3_9 2.
Bielokha H., Samcheleev Y. Electromagnetic compliant of voltage source with relay control. International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), Kremenchuk, Ukraine, 15-17 November 2017. Pp. 32-35. DOI: https://doi.org/10.1109/MEES.2017.8248921.
Hanane Hemi, Nacer K M’Sirdi, Aziz Naamane. A new proposed shepherd model of a li-ion open circuit battery based on data fitting. Proc. of the Int. Conf. on Integrated Modeling and Analysis in Applied Control and Automation, Lisbon, Portugal, 18-20 September 2019. DOI: https://doi.org/10.46354/i3m.2019.imaaca.011.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2025 Array