ВПЛИВ ПУЛЬСАЦІЙ НАПРУГИ ЖИВЛЕННЯ ЛІНІЙНОГО ЕЛЕКТРОДВИГУНА НА ПАРАМЕТРИ ПЕРЕХІДНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОНТУРУ СТРУМУ БОРТОВОЇ АВІАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ
ARTICLE_3_PDF

Ключові слова

лінійний електродвигун
широтно-імпульсний перетворювач
модифіковане z-перетворення
перехідна характеристика
оптимізація linear electric motor
pulse-width converter
modified z-transforms
transient characteristics
optimization

Як цитувати

[1]
Денисов, Ю. і Бурсала, О. 2021. ВПЛИВ ПУЛЬСАЦІЙ НАПРУГИ ЖИВЛЕННЯ ЛІНІЙНОГО ЕЛЕКТРОДВИГУНА НА ПАРАМЕТРИ ПЕРЕХІДНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОНТУРУ СТРУМУ БОРТОВОЇ АВІАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ . ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 6 (Жов 2021), 020. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2021.06.020.

Анотація

Проведено порівняння параметрів перехідних характеристик оптимізованою за модулем передавальної функції замкненого контуру струму системи позиціонування без та з урахуванням глибокої широтно-імпульсної модуляції напруги живлення лінійного електродвигуна. Встановлено їхню суттєву відмінність за швидкодією, перерегулюванням, статичною похибкою. Запропоновано методику оптимізації за критерієм швидкодії контуру струму, яка дає змогу реалізувати його перехідну характеристику протягом кінцевого числа інтервалів комутації широтно-імпульсного перетворювача. Виконано синтез цифрового регулятора контуру струму, що дає змогу реалізувати його перехідну характеристику без перерегулювання протягом кінцевого числа інтервалів комутації. Бібл. 11, рис. 3.

https://doi.org/10.15407/techned2021.06.020
ARTICLE_3_PDF

Посилання

Gorlovenko P.G., Riabov O.N. The possibilities of using linear electrodynamic motors in aviation and astronautics. Aktualnye problemy v aviatsii i kosmonavtike. Tekhnicheskie nauki. 2013. Vol. 1. No 9. Pp. 177-185 (Rus).

Shestakov I.Ya., Strok A.I., Fadeev A.A. Linear electrodynamic motors. Design. Practical use. Krasnoiarsk: Sibirskii gosudarstvennyi aerokosmicheskii universitet, 2013. 148 p. (Rus).

Żokowski M., Falkowski K., Kurnyta-Mazurek P., Henzel M. Control of bearingless electric machines dedicated for aviation. Aircraft Engineering and Aerospace Technology. 2019. Vol. 92 No 1. Pp. 27-36. DOI: https://doi.org/10.1108/AEAT-11-2018-0293.

Chilikin M.G., Kliuchov V.I., Sandler S.A. Theory of automated electric drive. Moskva: Energiia, 1979. 615 p. (Rus).

Bondar R.P. Research of characteristics of the magnetoelectric linear vibrating motor at work on elastic-viscous loading. Elektrotekhnica i elektrodynamica. 2019. No 1. Pp. 9-16. (Ukr). DOI: https://doi.org/10.20998/2074-272X.2019.1.02

Bashynskii V.G., Shapovalov O.L., Denysov A.I., Bursala E.A., Bursala A.L. Influence of pulsations of the collectorless DC engine on the process of controlling the start of the helicopter‵s gas turbine engine. Tekhnichna elektrodynamica. 2020. No 2. Pp. 56-66. (Rus) DOI: https://doi.org/10.15407/techned2020.02.056

Lebedev E.D., Neimark V.E., Pistrak M.Ya., Slezhanovskii O.V. Control valve DC electric drives. Moskva: Energiia, 1970. 232 p. (Rus).

Denysov A.I. Applying Walsh functions to an approximate analytical analysis of deep pulse width modulation power systems. Elektrichestvo. 1980. No 2. Pp. 63-68. (Rus).

Denysov A.I., Zvolinskii V.M., Rudenko Yu.V. Valve converters in precision stabilization systems. Kiev: Naukova Dumka, 1997. 249 p. (Rus).

Zaytsev G.F. Automatic control and regulation theory. Kiev: Vyshcha Shkola, 1988. 431 p. (Rus).

Tsypkin Ya.Z. Foundation of the theory of automatic systems. Moskva: Nauka, 1977. 560 p. (Rus).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Array

Переглядів анотації: 139 | Завантажень PDF: 79

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.