Анотація
Запропоновано підхід щодо проектування оптимальної геометрії статора і ротора вентильно-реактивного двигуна із співвідношенням числа полюсів 6/4 на базі асинхронного двигуна поршневого компресора, що забезпечує необхідне значення середнього електромагнітного моменту і мінімальні його пульсації. Виконано моделювання варіантів вентильно-реактивних двигунів та проведено дослідження їхніх магнітних систем за допомогою методу скінченних елементів. Визначено аналітичні залежності максимального і середнього електромагнітних моментів при варіюванні діаметра розточування і кутової величини полюса статора для заданої величини зовнішнього діаметра з використанням методу планування експерименту. Бібл. 4, рис. 4.
Посилання
Kuznetsov V.A., Kuzmichev V.A. Features of the designe of inductor machine for switched reluctance motor // Elektromekhanika. – 2008. − № 1. – Pp. 60−68. (Rus)
Ivobotenko B.A., Ilinskii N.F., Kopylov I.P. Planning of experiment in electromechanics. – Moskva: Energiia, 1985. – 184 p. (Rus)
Grebenikov V.V. Comparative analysis of valve motors of inductor-reactive type with permanent magnets on the rotor // Pratsi Instytutu elektrodynamiky Natsionalnoi Akademii Nauk Ukrainy. – 2011. − № 28. – Pp. 70–76. (Rus)
Bibik О.V., Mazurenko L.I., Zhukov L.O. Investigation of kvazistatics regimes of switched reluctance motors with periodical load // Elektromekhanichni ta enerhozberihaiuchi systemy. Tematychnyi vypusk "Problemy avtomatyzovanoho elektropryvoda. Teoriia і praktyka". – 2012. – №3. – Pp. 416–418. (Rus)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2023 Array