Анотація
Розглянуто особливості застосування зарядних станцій, що встановлюються в багатоквартирних будинках і громадських будівлях мегаполіса та призначені для заряджання тягових акумуляторних батарей електромобілів і гібридів. Визначено максимальний потенціальний резерв активної потужності електромережі для заряджання електромобілів у різні часи доби для реалізації можливості вирівнювання добового графіка навантаження розподільної електричної мережі за рахунок активного використання зарядних пристроїв і станцій під час мінімальних навантажень побутових та офісних електроспоживачів. Бібл. 3, табл. 1, рис. 4.
Посилання
State building regulations of Ukraine. Engineering equipment of buildings and structures. Designing electrical equipment for civilian objects. DBN V.2.5-23. Kyiv: Minrehionbud Ukrainy. 2010. 167 p. (Ukr)
Tulchin I.K., Nudler G.I. Electrical networks and electrical equipment of residential and public building. Moskva: Energoatomizdat, 1990. 480 p. (Rus)
Shydlovskyi A.K., Zharkin A.F., Pavlov V.B., Novskiy V.O. Influence of development of the charging infrastructure for electric vehicles and hybrid transport on modes of electric networks. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 3. Pp. 74-81. (Ukr)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Array