Анотація
У роботі розглянуто можливість дослідження електромагнітних процесів, що відбуваються у електромеханічній трансмісії під час обробки ґрунту за допомогою універсальної моделі руху машинно-тракторного агрегату. Було промодельовано різні типи тягових електричних машин та проведено порівняльний аналіз діапазону коливання обертів двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), його потужності та питомого споживання палива електротрансмісії відносно механічної передачі. На базі універсальної моделі електротрансмісії побудовано модель машинно-тракторного агрегату з комбінованим джерелом енергоживлення та показано позитивний ефект від використання накопичувача енергії (акумуляторної батареї). Проведено порівняння результатів моделювання з експериментальними даними і підтверджено адекватність результатів моделювання. Бібл. 4., табл. 4, рис. 4.
Посилання
Ksenevich I.P., Ipatov A.A., Izosimov D.B., Technology of hybrid cars: status and the development of domestic vehicles with combined power plants // Mobilnaia tekhnika. – 2003. – № 2. – Pp. 78–82; № 3. – Pp. 56–58. (Rus)
Shidlovskii A.K., Pavlov V.B., Tretiak M.V. Guidelines and criteria for increasing the overall efficiency of the autonomous transport // Tekhnichna elektrodynamika. – 2012. – № 3. – Pp. 109–110. (Rus)
Kutkov G.M., Fundamentals of the theory of the tractor and car. – Moskva: Moskovskii gosudarsvennyi avtomobilnyi universitet, 1995. – Pp. 107–109. (Rus)
Tretiak V.M., Oliadnіchuk R.V., Tretiak M.V. Improving the performance tillage machine-tractor units by applying mechanical energy storage // Mekhanizatsiia i Elektrifikatsiia selskogo khoziaistva. –Vol. 94. – 2010. – Pp. 299–306. (Ukr)
Traction of agricultural tractors. Album Directory. – Moskva: Rosselkhozizdat, 1979. – 240. (Rus)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2023 Array