ФОРМУВАННЯ МОМЕНТУ АСИНХРОНОГО ДВИГУНА ПІД ЧАС РУШАННЯ
ARTICLE_8_PDF (English)

Ключові слова

heavy pick-up and start-up conditions
the magnetization curve
regression mathematical model
mathematical model важкі умови зрушення і пуску
крива намагнічування
математична модель
регресійна математична модель

Як цитувати

[1]
Khrebtova О. 2020. ФОРМУВАННЯ МОМЕНТУ АСИНХРОНОГО ДВИГУНА ПІД ЧАС РУШАННЯ. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 5 (Сер 2020), 040. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2020.05.040.

Анотація

Під час рушання деяких технологічних механізмів момент опору може перевищувати паспортне значення в декілька разів. Показано можливість формування максимально можливого пускового моменту з мінімальним значенням струму статора. Задля уточненого визначення параметрів машини по експериментальним або паспортним даним визначається крива намагнічування та її математичне зображення (у вигляді полінома). На динамічній математичній моделі асинхронного двигуна ітераційним методом, змінюючи діапазон і співвідношення параметрів мережи, визначаються адекватні значення факторів впливу (напруга і частота) задля створення регресійній моделі. За заданим критерієм оптимізації виконується математичний розрахунок регресійної моделі з отриманням поліноміальних залежностей для Mn (U, f) і In (U, f). Діапазон варіювання U, f визначаємо з полінома Mn (U, f). Прирівнюючи до необхідного значення пускового моменту, за паспортними даними розраховуємо максимально допустимий магнітний потік. З математичної залежності Ф = F (Iμ) визначаємо значення U і f в області насичення двигуна, які відповідають критерію оптимізації In → min. За отриманими значеннями U і f формуємо сигнал управління частотно-регульованого асинхронного двигуна для створення необхідного пускового моменту. Бібл. 10, табл. 1

https://doi.org/10.15407/techned2020.05.040
ARTICLE_8_PDF (English)

Посилання

Sandler A.S., Sarbatov R.S. Automatic frequency control of induction motors. Moskwa: Energiya, 1979. 328 p. (Rus)

Geiler L.B. The basics of electric drive. Minsk: Vysheyshaya shkola, 1972. 608 p. (Rus)

Cherny A.P., Gladyr A.I., Osadchuk J.G., Kurbanov I.P., Voshun A.M. Starting systems and unregulated electric drives. Kremenchug: PE Scherbatykh A.V., 2006. 280 p. (Ukr)

Klepikov V.B. Dynamics of electromechanical systems with nonlinear friction. Kharkov: Pidruchniki NTU «KhPI», 2014. 408 p. (Rus)

Khrebtova O.A., Sergієnko S.A. The formation of the moment of resistance of the electromechanical system of a twin-engine electric drive mechanism for lifting the shutter of the drain dam when starting. Elektromekhanіchnі і enerhozberіgaiuchі systemy. 2017. Vol. 1 (37). Pp. 28-36. (Rus)

Shturman G.I. To the issues of frequency control of induction motors. Vestnik elektropromyshlennosti. 1949. Vol. 2. Pp. 30-35. (Rus)

Rodkin D.I., Chenchevoy V.V., Ogar V.A. On the determination of losses in steel of an induction motor during its deep saturation. Elektromehanіchny i enerhozberіhaiuchy systemy. 2013. Vol. 22. No 2. Pp. 75-85. (Rus)

Ogar V.A., Kalinov A.P. Performance of asynchronous motors with the nonlinearity of the magnetization curve, Elektromashynobuduvannia ta elektroobladnannia. 2006. Vol. 66. Pp. 226-229. (Rus)

Chenchevoy V.V., Rodkin D.I., Ogar V.O. The nature of the abnormal increase in losses in electrical steel in the deep saturation mode. Elektromehanіchny i enerhozberіhaiuchy systemy. 2014. Vol. 1 (25). Pp. 76-93. (Rus)

Khrebtova O., Serhiienko S. Starting Torque of Variable Frequency Electric Drive. Proceedings of the 2017 IEEE International Comference on Modern Electrical and Energy System (MEES). Kremenchuk, Ukraine, 2017. Pp. 104-107.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Array

Переглядів анотації: 124 | Завантажень PDF: 30

Завантаження