СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ
ARTICLE_6_PDF (English)

Ключові слова

LSPMSM
finite-element method
double cage rotor
starting performance
synchronous capability синхронні двигуни з постійними магнітами для запускання лінії
метод кінцевих елементів
ротор із подвійною кліткою
пускова характеристика
синхронна здатність

Як цитувати

[1]
Qiu, H. , Zhang, Y. , Yang, C. і Yi, R. 2020. СТРУКТУРА РОТОРА З ПОДВІЙНОЮ КЛІТКОЮ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ СИНХРОНІЗАЦІЇ СИНХРОННИХ ДВИГУНІВ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 1 (Січ 2020), 040. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2020.01.040.

Анотація

Процес синхронізації синхронних двигунів з постійними магнітами за для запускання лінії є проблемним, що вимагає вивчення та удосконалення. З метою покращення синхронізації пропонується ротор двигунів виконувати з подвійною кліткою. Наведено ключові фактори щодо пускових характеристик і синхронної спроможності синхронних двигунів. Вивчено взаємні зв’язки між характеристиками пуску та синхронною спроможністю. Базуючися на цьому, порівнюються та аналізуються характеристики двигунів з одноклітковим та двоклітковим ротором. Двигуни, що мають ротор із двома клітками, мають покращену синхронну спроможність у широкому діапазоні характеристик. Розроблено теоретичні підходи для підвищення ефективності функціонування синхронних двигунів з постійними магнітами. Бібл. 15, рис. 11, табл. 3.

https://doi.org/10.15407/techned2020.01.040
ARTICLE_6_PDF (English)

Посилання

Lin C., Lin C., Hybrid modified Elman NN controller design on permanent magnet synchronous motor driven electric scooter. Transactions Of The Canadian Society For Mechanical Engineering. 2013. Vol. 37. No 4. Pp.1127-1145.

Rahman M.A., Osheiba A.M. Performance of a large line-start permanent magnet synchronous motor. IEEE Transactions on Energy Conversion. 1990. Pp. 211-217. DOI: https://doi.org/10.1109/60.50833.

Hassanpour Isfahani A., Vaez-Zadeh S. Effects of Magnetizing Inductance on Start-Up and Synchroniza-tion of Line-Start Permanent-Magnet Synchronous Motors. IEEE Transactions on Magnetics. 2011. Vol. 47. Pp. 823-829. DOI: https://doi.org/10.1109/TMAG.2010.2091651

Binns K.J., Jabbar M.A. High-field self-starting permanent magnet synchronous motor. IEE Proceedings B: Electric Power Applications. 1981. Vol. 128. Pp. 157-160.

Hassanpour Isfahani A., Vaez-Zadeh S. Line-start permanent magnet synchronous motors: Challenges and opportunities. Energy. 2009. Vol. 34. Pp. 1755-1763. DOI: https://doi.org/10.1016/j.energy.2009.04.022

Kahrisangi M.G., Isfahani A.H. Line-start permanent magnet synchronous motors versus induction mo-tors: A comparative study. Frontiers of Electrical and Electronic Engineering. 2012. No 4. Pp. 459-466.

Esmaeil Sarani, Sadegh Vaez-Zadeh. Design procedure and optimal guidelines for overall enhancement of steady-state and transient performances of line start permanent magnet motors. IEEE Transactions on Energy Conversion. 2017. Vol. 32. No 3. Pp. 885-894. DOI: https://doi.org/10.1109/TEC.2017.2694485

Hassanpour Isfahani Arash, Vaez-Zadeh Sadegh. Effects of Magnetizing Inductance on Start-Up and Syn-chronization of Line-Start Permanent-Magnet Synchronous Motors. IEEE Transactions on Magnetics. 2011. Vol. 47. 823-829. DOI: https://doi.org/10.1109/TMAG.2010.2091651

Miller T.J.E. Synchronization of line-start permanent-magnet synchronous AC motors. IEEE Transactions on Power Apparatus and Systems PAS-103. 1984. Pp. 1822-1828.

Cheng M., Zhou E. Analysis and calculation of pull-in performance of the permanent magnet synchro-nous motors. Proceedings of the CSEE. 1996. Vol. 16. Pp. 130-134. DOI: https://doi.org/10.13334/j.025-2013.pcsee.1996.02.013

Esmaeil Sarani, Sadegh Vaez-Zadeh. Line start permanent magnet motors with double-barrier configura-tion for magnet conservation and performance improvement. IET Electric Power Applications. 2017. No 11. Pp. 1656-1663. DOI: https://doi.org/10.1049/iet-epa.2017.0086

Ding Tingting, Takorabet Noureddine, Sargos Francois-Michel, Wang Xiuhe. Design and Analysis of Dif-ferent Line-Start PM Synchronous Motors for Oil-Pump Applications. IEEE Transactions on Magnetics. 2009. Vol. 45. Pp. 1816-1819. DOI: https://doi.org/10.1109/TMAG.2009.2012772

Wu X., Wang X. Calculation of skin effect for double-cage rotor bar of the induction machine. Proceed-ings of the CSEE. 2003. Vol. 23. Pp. 116-120. DOI: https://doi.org/10.1334/j.0258-8013.pcsee.2003.03.025

Jose Antonino-Daviu, Martin Riera-Guasp. Double-cage induction motors under the startup transient. IEEE Transactions on Industry Applications. 2012. Vol. 48. Pp1539-1548. DOI: https://doi.org/10.1109/TIA.2012.2210173

Ugale R.T., Chaudhari B.N. Rotor configurations for improved starting an synchronous capability of line start permanent magnet synchronous motor. IEEE Trans. Ind. Electron. 2017. Vol. 64. Pp. 138-148. DOI: https://doi.org/10.1109/TIE.2016.2606587

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Array

Переглядів анотації: 57 | Завантажень PDF: 13

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.