ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ
ARTICLE_10_PDF

Ключові слова

controller
transistor module
electric drive
electric motors with permanent magnets контролер
транзисторний модуль
електропривод
електродвигун на постійних магнітах

Як цитувати

[1]
Жаркін, А. , Павлов, В. і Гребеніков, В. 2022. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНТРОЛЕРА ДЛЯ КЕРУВАННЯ ТЯГОВИМ ЕЛЕКРОДВИГУНОМ НА ПОСТІЙНИХ МАГНІТАХ. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 5 (Сер 2022), 052. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2022.05.052.

Анотація

В роботі розглянуто контролер управління тяговими електродвигунами на постійних магнітах для транспортних засобів, в якому силовий транзисторний перетворювач виконано на модифікованих IGBT модулях з поліпшеними характеристиками. Використання зазначених модулів, що сьогодні широко застосовуються у напівпровідникових пристроях сучасної техніки подвійного призначення, дає змогу зменшити габарити та масу перетворювача, спростити систему охолодження, підвищити ККД і надійність роботи напівпровідникового перетворювача та електроприводу в цілому з огляду на жорсткі умови їхньої експлуатації. Виготовлено та проведено стендові випробування експериментального зразка напівпровідникового перетворювача і мікропроцесорної системи регулювання у різних режимах роботи, в тому числі за максимального навантаження, що відповідає реальним умовам експлуатації. За результатами проведених випробувань визначено, що технічні характеристики контролера задовольняють вимогам подібних пристроїв. Створений напівпровідниковий контролер на IGBT модифікованих модулях може бути використано для управління двигунами на постійних магнітах та мотор-колесами номінальною потужністю 40-50 кВт, максимальною 100 кВт. Бібл. 11, рис. 8, табл. 4.

https://doi.org/10.15407/techned2022.05.052
ARTICLE_10_PDF

Посилання

Modern Military Vehicles – MEGA. URL: https://www.megaev.com/modern-military-vehicles/ (accessed at 25.05.2022).

Meissner E., Richter G. Battery Monitoring and Electrical Energy Management: Precondition for future ve-hicle electric power systems. Journal of Power Sources. 2003. Vol. 116. No 1. Pp. 79–98. DOI: https://doi.org/10.1016/S0378-7753(02)00713-9.

Choi S.Y., Jeong S.Y., Gu B.W., Lim G.C., Rim C.T. Ultraslim S-Type Power Supply Rails for Roadway-Powered Electric Vehicles. IEEE Transactions on Power Electronics. 2015. Vol. 30. No 11. Pp. 6456–6468. DOI: https://doi.org/10.1109/TPEL.2015.2444894.

Yang Yajuan, Zhao Han, Jiang Hao. Drive Train Design and Modeling of a Parallel Diesel Hybrid Electric Bus Based on AVL/Cruise. World Electric Vehicle Journal. 2011. Vol. 4. Pp. 75–81. DOI: https://doi.org/10.3390/wevj4010075.

Grebenikov V.V., Priymak M.V. Design of the electric motor with permanent magnets for electric vehicle according the driving cycle. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 5. Pp. 65–68. DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.065

Shydlovskyi A.K., Pavlov V.B., Pavlenko V.E. Analysis of the efficiency dependence of a combined power supply system on control parameters. Tekhnichna Elektrodynamika. 2016. No 5. Pp. 29–31. (Rus) DOI: https://doi.org/10.15407/techned2016.05.029

Kolpakov A.Y. Designing features of medium and high power frequency converters. Elektronnye Kompo-nenty. 2003. No 6. Pp. 23-27. (Rus)

SKAI – Most compact power electronic system for electro. URL: https://www.semikrom.com>product-lines>skai.html (accessed at 25.05.2022).

Motor controllers – TM4. URL: https://www.danatm4.com>products>col 50-pro (accessed at 25.05.2022).

BAMOCAR D3 – UniTek Industrie Elektronik GmbH. URL: https://www.unitek-industrie-elektronik.de>bam (accessed at 25.05.2022).

Hibrid Pack Drive – Infineon Technologies. URL: http://www://Infineon.com>dgdl>Infineon-A (accessed at 25.05.2022).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Array

Переглядів анотації: 114 | Завантажень PDF: 60

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.