Анотація
Розроблено концепцію проведення експериментальних досліджень електромеханічних систем електричних транспортних засобів з гібридними джерелами живлення на основі акумуляторів та суперконденсаторів. Сформовано основні вимоги до функціональних можливостей експериментальної установки та розроблено її структуру. Представлено результати розробки та експериментального тестування нового алгоритму керування підвищувальним DC-DC перетворювачем гібридного джерела живлення, а також алгоритму векторного керування кутовою швидкістю та модулем вектора потокозчеплення асинхронного двигуна. Розроблена концепція та уніфікована експериментальна установка можуть застосовуватися для досліджень широкого спектра алгоритмів керування, що використовуються в електромеханічних системах електричних транспортних засобів, у тому числі з акумуляторним живленням або живленням від суперконденсаторів. Бібл. 10, рис. 5.
Посилання
Ju F., Zhang Q., Deng W., Li J. Review of Structures and Control of Battery-Supercapacitor Hybrid Energy Storage System for Electric Vehicles. Proc. IEEE International Conference on Automation Science and Engineering CASE2014. Taipei, 18-22 August 2014. Pp. 143–148.
Beletsky O.A., Suprunovska N.I., Shcherba A.A. Dependences of power characteristics of circuit at charge of supercapacitors on their initial and final voltages. Tekhnichna Elektrodynamika. 2016. No 1. Pp. 3–10. (Rus)
Biletsky O., Suprunovska N., Shcherba A., The Optimization of Energy Parameters of the Electrical Systems of Charge of Supercapacitor from Accumulator Battery. Proc. 16th International Conference on Computational Problems of Electrical Engineering CPEE2015. Lviv, 2-5 September 2015. Pp. 4-6.
Sun L., Feng K., Chapman C., Zhang N. An Adaptive Power Split Strategy for Battery-Supercapacitor Powertrain–Design, Simulation and Experiment. IEEE Transactions on Power Electronics. 2017. Vol. 32. No 12. Pp. 9364–9375.
Bozhko S., Dymko S., Kovbasa S., Peresada S. Maximum Torque-per-Amp Control for Traction IM Drives: Theory and Experimental Results. IEEE Transactions on Industry Applications. 2017. Vol. 53. No 1. Pp. 181–193.
Akar F., Tavlasoglu Y., Vural B. An Energy Management Strategy for a Concept Battery/Ultracapacitor Electric Vehicle with Improved Battery Life. IEEE Transactions on Transportation Electrification. 2017. Vol. 3. No 1. Pp. 191–200.
Itani K., De Bernardinis A., Khatir Z., Jammal A., Oueidat, M. Regenerative Braking Modeling, Control, and Simulation of a Hybrid Energy Storage System for an Electric Vehicle in Extreme Conditions. IEEE Transactions on Transportation Electrification. 2016. Vol. 2. No 4. Pp. 465–479.
Kollimalla S.K., Mishra M.K., Ukil A., Gooi H.B. DC Grid Voltage Regulation Using New HESS Control Strategy. IEEE Transactions on Sustainable Energy. 2017. Vol. 8. No 2. Pp. 772–781.
Peresada S., Kovbasa S., Pristupa D., Pushnitsyn,D., Nikonenko Y. Nonlinear Control of Voltage Source AC-DC and DC-DC Boost Converters. Bulletin of National Technical University Kharkiv Polytechnic Institute. Problems of Automated Electrodrives. Theory and Practice. Power Electronics and Energy Efficiency. Kharkiv, 2017. No 27. Pp. 84–88
Peresada S., Kovbasa S., Trandafilov V., Bovkunovych V. Adaptive to rotor resistance variations vector control of induction motor based on nonlinear separation principle. Tekhnichna Elektrodynamika. 2015. No 1. Pp. 43–50. (Rus)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Array