Анотація
В роботі представлено результати експериментальних досліджень та рекомендації щодо формування динамічних режимів гібридного джерела живлення для електричних транспортних засобів, що містить акумуляторні батареї та блок суперконденсаторів. Відповідно до розробленої методики тестування струм навантаження сформовано на основі заданих діаграм моменту та швидкості, які відповідають руху типового елек-тричного транспортного засобу. Показано, що системи гібридних джерел живлення з фіксованим налаштуванням фільтра розподілу частот забезпечують кращі умови роботи акумуляторних батарей порівняно з акумуляторним живленням, проте не гарантують ефективний розподіл струмів для всіх динамічних режимів руху транспортного засобу. Бібл. 10, рис. 4.
Посилання
Hemmati R., Saboori, H. Emergence of hybrid energy storage systems in renewable energy and transport applica-tions. Renewable and Sustainable Energy Reviews. 2016. Vol. 65. Pp. 11-23. DOI: https://doi.org/10.1016/j.rser.2016.06.029
Peresada S., Nikonenko Y., Kovbasa S., Kuznietsov A., Pushnitsyn D. Rapid prototyping station for batteries-supercapacitors hybrid energy storage systems. IEEE 39th International Conference on Electronics and Nanotechnology (ELNANO-2019). Ukraine. Kyiv. April, 16-18. 2019. Pp. 826-831. DOI: https://doi.org/10.1109/ELNANO.2019.8783731
Zhang C., Min H., Yu Y., Wang D., Luke J., Opila D., Saxena S. Using CPE function to size capacitor storage for electric vehicles and quantifying battery degradation during different driving cycles. Energies. 2016. Vol. 9. Pp. 1-23.
Kollimalla S. K., Mishra M. K., Ukil A., Gooi H. B. DC grid voltage regulation using new HESS control strategy. IEEE Transactions on Sustainable Energy. April, 2017. Vol. 8. No 2. Pp. 772-781.
Peresada S., Kovbasa S., Pristupa D., Pushnitsyn D., Nikonenko Y. Nonlinear control of voltage source AC-DC and DC-DC boost converters. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universiteta Kharkivskii politekhnichnyi insty-tut. Problemy avtomatyzovanoho elektropryvodu. Teoriia ta praktyka. Sylova elektronika ta energoefektyvnist. Kharkiv. 2017. No 27. Pp. 84-88. (Rus)
Peresada S., Kovbasa S., Nikonenko Y., Bozhko S. Concept of experimental research for electrical vehicle elec-tromechanical systems with hybrid energy storages. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 5. Pp. 57-60. (Ukr) DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.057
Zhang S., Xiong R., Zhou X. Comparison of the topologies for a hybrid energy-storage system of electric vehicles via a novel optimization method. Sci. China Technological Sci. 2015. Vol. 58. No 7. Pp. 1173-1185.
Akar F., Tavlasoglu Y., Vural B. An energy management strategy for a concept battery/ultracapacitor electric ve-hicle with improved battery life. IEEE Transactions on Transportation Electrification. 2017. Vol. 3. No 1. Pp. 191-200.
Tremblay O. Experimental validation of a battery dynamic model for EV applications. World Electric Vehicle Journal. May, 2009. Vol. 3. Pp. 289-298.
Keil P., Jossen A. Impact of dynamic driving loads and regenerative braking on the aging of lithium-ion batteries in electric vehicles. Journal of the electrochemical society. 2017. Vol. 164. No 13. Pp. A3081-A3092.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Array