АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НЕОДНОРІДНОСТІ МЕРЕЖІ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ
ARTICLE_9_PDF

Ключові слова

line break
experiment
simulation
distance determination обрив лінії
експеримент
моделювання
визначення відстані

Як цитувати

[1]
Гребченко, М., Сопель, М. і Сподинський, О. 2024. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НЕОДНОРІДНОСТІ МЕРЕЖІ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 2 (Квіт 2024), 082. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2024.02.082.

Анотація

Досліджено режими обриву однієї лінії ділянок мережі, що мають паралельні лінії, в електричних розподільних мережах електропостачання споживачів електричного транспорту постійного струму. Проведено аналіз експериментальних даних, результати якого вказують на наявність залежності значення змінної складової у випростованому струмі від відстані до пошкодженої ділянки. Проведено математичне моделювання режиму обриву однієї з ділянок лінії в мережі з послідовним з’єднанням трьох ділянок, кожна з яких має паралельні лінії. Отримані результати математичного моделювання режимів роботи мережі постійного струму з неоднорідністю різних ділянок також вказують на можливість використання шостої гармоніки струму для визначення виникнення неоднорідності й ділянки з цією неоднорідністю. Задля зниження впливу зміни навантаження під час визначення неоднорідної ділянки запропоновано додатково контролювати вхідний опір мережі на частоті 300 Гц. Встановлено, що у цих режимах найбільше змінюється кут опору. Запропоновано метод визначення виникнення локального пошкодження лінії постійного струму й відстані до місця пошкодження, що заснований на контролі значення струму лінії та вхідного опору лінії на частоті 300 Гц. Бібл. 7, рис. 4, табл. 2.

https://doi.org/10.15407/techned2024.02.082
ARTICLE_9_PDF

Посилання

Shkrabets F.P., Ostapchuk A.V., Grebenyuk A.N. Protective shutdown when a contact wire breaks in the power sup-ply system of railway transport. Science and progress of transport. Bulletin of the Dnepropetrovsk National Mining University of Ukraine. 2008. No. 20. Pp. 76-77. DOI: https://doi.org/10.15802/stp2008/16490. (Rus)

Burek A., Balcerek P., Bjorklund H., Rezmer J., Sikorski T. New single ended fault locator for HVDC lines. IEEE International Conference on Environment and Electrical Engineering and 2018 IEEE Industrial and Commercial Power Systems Europe (EEEIC / I&CPS Europe). Palermo, Italy, 2018. DOI: https://doi.org/10.1109/EEEIC.2018.8493737.

Wojciechowski Jerzy, Syc Józef, Perzyński Tomasz, Łukasik Zbigniew Kazimierz Pulaski. Diagnostics of the 3 Kv DC Traction Power Network. International Journal of Engineering & Technology. 2018. No (4.3). Pp. 201-205. DOI: https://doi.org/10.14419/ijet.v7i4.3.19735.

Pavlenko T.P., Lukashova N.P. Power supply of transport, Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv. Kharkiv: Beketov NUUEKh, 2021. 216 p. (Ukr)

Payanok O.A. Study of the harmonic composition of voltages in the direct current catenary network of traction substations of the city. Enerhetyka ta elektrotekhnika. VPI. 2008. No 1. Pp. 84-88. (Ukr)

Lezhniuk P.D., Kutina M.V. Methods and means of protection against wire breakage and finding the place of damage in a distribution network with a complex topology of voltage 6–35 kV. Vinnytsia: VNTU, 2014. 152 p. (Ukr)

Bulashenko A.V. Theory of electric and magnetic circuits: a summary of lectures in 5 parts. Sumy: SumDU, 2010. Part 4. 181p. (Ukr)

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2024 Array

Переглядів анотації: 30 | Завантажень PDF: 7

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.