ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХАРАКТЕРИСТИК ЕЛЕКТРИЧНИХ МАШИНИ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ І ВІТРОУСТАНОВОК
ARTICLE_4_PDF (English)

Ключові слова

numerical simulation
electric motor for electric car
permanent magnets
driving cycle
performance characteristics
thermal calculation чисельне моделювання
електродвигун для електромобіля
постійні магніти
їздовий цикл,
робочі характеристики
тепловий розрахунок
вітроенергетична установка

Як цитувати

[1]
Grebenikov, V., Pavlov, V., Gamaliia, R. і Popkov, V. 2022. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ХАРАКТЕРИСТИК ЕЛЕКТРИЧНИХ МАШИНИ З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ І ВІТРОУСТАНОВОК. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 2022, 4 (Лип 2022), 021. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2022.04.021.

Анотація

Наведено результати чисельного та експериментального досліджень електричної машини з постійними магнітами циліндричного типу. Показано, якщо замінити в стандартному асинхронному двигуні короткозамкнутий ротор на ротор з постійними магнітами, можна отримати істотне збільшення питомої потужності електричної машини. Проведено чисельні дослідження та аналіз характеристик електричної машини з тангенціально намагніченими неодимовими та феритовими магнітами в двигунному режимі. Показано, що задля забезпечення максимальних питомих характеристик для застосування в електромобілях необхідно враховувати їздовий цикл та здійснювати рідинне охолодження електродвигуна. Також проведено порівняння характеристик, отриманих під час випробувань експериментального зразка в генераторному режимі, і характеристик, отриманих в розрахункових моделях. Показано, що розбіжність розрахункових та експериментальних залежностей для кількох значень частоти обертання ротора становить не більше 4%. Характеристики досліджуваних електричних машин розраховано в пакетах програм Simcenter MagNet і Simcenter MotorSolve. Бібл. 7, рис. 6, табл. 2.

https://doi.org/10.15407/techned2022.04.021
ARTICLE_4_PDF (English)

Посилання

Ramesh P., Lenin N.C. High Power Density Electrical Machines for Electric Vehicles - Comprehensive Review Based on Material Technology. IEEE Transactions on Magnetics. 2019. Vol. 55. No 11. Pp. 1-21. DOI: https://doi.org/10.1109/TMAG.2019.2929145.

Lyskawinski W. Comparative analysis of energy performance of squirrel cage induction motor, line-start synchronous reluctance and permanent magnet motors employing the same stator design. Archives of Electrical Engineering. 2020. Vol. 69. No 4. Pp. 967-981. DOI: https://doi.org/10.24425/aee.2020.134642.

Grebenikov V.V., Priymak M.V. Design of the electric motor with permanent magnets for electric vehicle according the driving cycle. Tekhnichna Elektrodynamika. 2018. No 5. Pp. 65-68. DOI: https://doi.org/10.15407/techned2018.05.065.

Simcenter Motorsolve. URL: https://www.infologicdesign.co.uk/motorsolve (accessed at 18.04.2022).

Sarigiannidis A.G., Beniakar M.E., Kladas A.G. Fast Adaptive Evolutionary PM Traction Motor Optimi-zation Based on Electric Vehicle Drive Cycle. IEEE Transactions on Vehicular Technology. 2017. Vol. 66. No 7. Pp. 5762-5774. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2016.2631161.

Hwang S.W., Ryu J.Y., Chin J.W., Park S.H., Kim D.K., Lim M.S. Coupled Electromagnetic-Thermal Analysis for Predicting Traction Motor Characteristics According to Electric Vehicle Driving Cycle. IEEE Trans-actions on Vehicular Technology. 2021. Vol. 70. No 5. Pp. 4262-4272. DOI: https://doi.org/10.1109/TVT.2021.3071943 .

Dobzhanskyi O., Hossain Eklas, Amiri Ebrahim, Gouws R., Grebenikov V., Mazurenko L., Pryjmak M., Gamaliia R. Axial-Flux PM Disk Generator With Magnetic Gear for Oceanic Wave Energy Harvesting. IEEE Ac-cess. 2019. Vol. 7. Pp. 44813-44822. DOI: https://doi.org/10.1109/ACCESS.2019.2908348.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Array

Переглядів анотації: 216 | Завантажень PDF: 122

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.