Анотація
Обґрунтовано можливість збільшення коефіцієнта корисної дії контактної мережі постійного струму за рахунок використання активних випрямлячів – джерел напруги (АВДН) у силовому обладнанні тягових підстанцій для стабілізації напруги на струмоприймачі електрорухомого складу. Одержано розрахункові формули, що да-ють можливість розраховувати траєкторії стабілізації напруги на струмоприймачі рухомого складу в залежності від положення електропоїзда на міжпідстанційній ділянці, для двох способів стабілізації – «синхронного» і «асинхронного». Бібл. 5, рис. 4, табл. 1.
Посилання
Instruction CE0009. Rules for the arrangement of the traction power supply system of the railways of Ukraine. Kyiv: Shvydkyi rukh, 2005. 80 p. (Ukr)
Kosaryev Ye.M. Voltage control in a contact network of DC electrified railways. Elektryfikatsiia transportu. 2015. No 9. Pp. 37-43. (Ukr)
Plakhtiy A.A. Three-phase active rectifiers with power factor correction for DC traction substation. Zbirnyk naukovykh prats Ukrainskoi derzhavnoi akademii zaliznychnoho transportu. 2013. Iss. 142. Pp. 144-150. (Rus)
Electricity consumption in Ukraine for 11 months 2017 increased by 0.8%. Energetika Ukrainy. URL : http://uaenergy.com.ua (date of the application 16.01.2018). (Rus)
Ter-Oganov E.V., Pyshkin A.A. Electricity supply of railways. Yekaterinburg: UrGUPS, 2014. 432 p. (Rus)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Array