Анотація
Для синхронних двигунів із вбудованими у ротор постійними магнітами виконано порівняння динамічних властивостей типових систем векторного керування (з підтримкою потокоутворюючої складової струму статора на нульовому рівні) і систем з використанням стратегій оптимального керування. Теоретично обґрунтовано методику поліпшення динамічних властивостей систем з оптимальними енергетичними показниками шляхом коригування алгоритму роботи регулятора швидкості. Бібл 4, рис. 3.
Посилання
Tolochko O.I., Bozhko V.V. Research-based permanent magnet synchronous motor with optimal control strategies “Maximum Torque Per Ampere” // Vzryvozashchishchennoe elektrooborudovanie. – Donetsk: OOO «AYR», 2010. – Pp. 242–247. (Ukr)
Krishnan, R. Permanent magnet synchronous and brushless DC motor drives. – CRC Press, 2010. – 564 p.
Roos, J.G., Enslin J.H.R. Analysis, simulation and practical evaluation of torque vector control strategies for medium power highly responsive PMSM drives / Power Electronics and Variable-Speed Drives. – 1991. – Pp. 34–39.
Schröder, Dierk. Elektrische Antriebe – Regelung von Antriebssystemen. – Berlin, Heidelberg: Springer, 2009. – 1336 p.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Авторське право (c) 2022 Array