ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ
ARTICLE_13_PDF

Ключові слова

electrical drive
synchronous motor
permanent magnets
three-zone speed control
optimal control
maximum torque per ampere
maximum torque per volt
stator current and voltage amplitude limitations електропривод
синхронний двигун
постійні магніти
тризонне регулювання швидкості
оптимальне керування
максимальний момент на ампер
максимальний момент на вольт
обмеження координат

Як цитувати

[1]
Толочко , О., Бовкунович , В. і Бурмельов, О. 2018. ОБМЕЖЕННЯ СТРУМУ І НАПРУГИ СТАТОРА В СИСТЕМІ ТРИЗОННОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ ДВИГУНА З ПОСТІЙНИМИ МАГНІТАМИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПТИМАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ КЕРУВАННЯ. ТЕХНІЧНА ЕЛЕКТРОДИНАМІКА. 5 (Сер 2018), 061. DOI:https://doi.org/10.15407/techned2018.05.061.

Анотація

Для синхронних двигунів з вбудованими у ротор постійними магнітами запропоновано спосіб обмеження струму і напруги статора у системі тризонного регулювання швидкості із застосуванням стратегій опти-мального керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний момент на вольт» без застосування додаткових контурів. Ідея полягає у послідовному включенні в канал формування завдання на моментоутво-рюючу складову струму статора двох блоків динамічного обмеження, перший з яких запобігає перевищенню максимально припустимого значення амплітудою струму статора, а другий – амплітудою напруги статора. Виведено формули для розрахунку рівнів обмеження без врахування та із врахуванням падіння напруги статора на активних опорах.  Бібл. 6, рис. 2.

https://doi.org/10.15407/techned2018.05.061
ARTICLE_13_PDF

Посилання

Schröder D. Elektrische Antriebe – Regelung von Antriebssystemen. Berlin, Heidelberg: Springer, 2009. 1336 p.

Bae B., Patel N., Schulz S., Sul S. New field weakening technique for high saliency interior permanent magnet motor. Conference Record of the Industry Applications Conference, 38th IAS Annual Meeting. October 2003. Vol. 2. Pp. 898–905.

Morimoto S., Sanada M., Takeda Y. Wide speed operation of interior permanent magnet synchronous motors with high performance current regulator. IEEE Trans. on Industry Applications. 1994. Vol. 30. No 4. Pp. 920–926.

Lee J.H., Lee, J.H. Field-weakening strategy in condition of DC-link voltage variation using on electric vehicle of IPMSM. 2011 International Conference on Electrical Machines and Systems (ICEMS). 2011. Pp. 1–6.

Babayomi O., Balogun A., Osheku C. Loss minimizing control of PMSM for electric power steering. 17th UKSIM-AMSS International Conference on Modelling and Simulation. 2015. Pp. 438-443.

Sue S.M., Pan C.T. Voltage-constraint-tracking-based field-weakening control of IPM synchronous motor drives. IEEE Transactions on Industrial Electronics. January, 2008. Vol. 55. No 1. Рр. 340–347.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Авторське право (c) 2022 Array

Переглядів анотації: 60 | Завантажень PDF: 10

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.